07.07.11

ceturtdiena, 7. jūlijs

izrādās, ka ir mūdži, kas ar trīs gadu starpību izdevuši divas filmas ar vienādu nosaukumu. un es, mūdzis, nepaskatījos uz gadiem un tā vietā lai noskatītos Shelter (2007), noskatījos Shelter (2010). vēlāk tomēr noskatījos arī Shelter (2007).

Filmas viena otrai nemaz nav līdzīgas. 2007. gada filma romantiska drāma, bet 2010 gada filma ir mistisks trilleris (jā, jā, filma kādas es parasti neskatos).


sākšu ar mazu aprakstiņu par Shelter (2010), jo to noskatījos pirmo.
kā jau teicu, šīs filmas žanrs ir mistisks trilleris, šausmu filma. mazliet baisi arī palika. ja pēc filmas Spoguļi noskatīšanās bija bail skatīties spoguļos, tad pēc Shelter noskatīšanās tā vien liekas, ka jāpievēršas Dievam.

manuprāt šajā filmā lieliski nospēlēja Johnatan Rhys Meyers, kurš parādīja savu spēju notēlot dažādus personāžus sākot no mazas meitenītes, beidzot ar vecu večuku. visgrūtāk notēlojamie, man šķiet kritieni, laikam tāpēc, ka pašai bail krist, bet viņam tas sanāca ticami. ir redzēti aktieri, kas tēlo paralizētus, bet var redzēt, ka tēlo. šajā gadījumā es noticēju, ka viņš savas kājas nejūt. pa smuko.

vēlāk dabūju noskatīties filmu ar kuru arī patiesībā visa šī Shelter padarīšana sākās.
Romantiskā filma Shelter ir par puisi, kurš ir apjucis. tiek atspoguļoti tādi pretstati kā nabadzība un bagātība, tomēr tie neizvirzās priekšplānā.


manuprāt, galvenokārt filma ir par to, ka lai kaut ko sasniegtu ir jāzina, ko gribi un kad esi izvēlējies ko gribi, ar pārliecību jāiet uz to. nav vērts satraukties par to, ko domās citi, jo pavisam iespējams, ka viņi neko par to nedomās. un, ja domās, tad tiks tam pāri.
reizēm ir jāpieņem citu palīdzība.

kopumā filma likās galīgi mīļa. nezinu kāpēc cilvēkiem riebjas citādi orientēti cilvēki. vai citādi domājošie. iespējams tāpēc, ka no viņiem baidās. es neko biedējošu viņos neredzu. man viņi liekas interesanti. un šajā filmā geji tika parādīti tiešām mīļi, iejūtīgi un izpalīdzīgi.
ak, kā man patīk geju filmas! nopietni.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru