17.09.11

sestdiena, 17. septembris

vēlēšanu un nakts vai arī vēlēšanu nakts iespaidā nolēmu izveidot ierakstu blogā.
daļēji pie vainas arī tas, ka šodien ir totāls uzklausītāju trūkums un vienkārši gribas tukši pamuldēt.

sākšu ar to, ka pamodos ar gandrīz nekādu nojausmu par ko balsot. klāt vēlēšanu diena, kad cilvēki ar savu vēlēšanos iet uz vēlēšanu iecirkni un vēlās.

es nezinu vai katram pilsonim, kurš piedalās vēlēšanās ir skaidrs ko viņš īsti vēlās. es uzskatu, ka lielā mērā, saeimas atlaišanu veicināja tas, ka pilsoņi beidzot sajutās vareni un atlaida saeimu tāpēc, ka varēja to izdarīt. es visiem ir apnikusi līdz šim esošā situācija valstī, daļa grib kaut ko mainīt, bet tikai retajiem līdz galam ir skaidras konkrētas lietas, kuras vajadzētu darīt citādi, lai dzīve un tās kvalitāte uzlabotos.
 arī šodien, ārkārtas vēlēšanu dienā, vēlētāju sejās jaušams apjukums un daži pat līdz pēdējam brīdim nezināja kuru lapiņu mest urnā. tas varētu būt tāpēc, ka cilvēki nezin ko vēlas vai arī nezin kurš piepildīs viņu vēlēšanos. abos gadījumos tā nemaz nav laba zīme.
pastāv viedoklis, ka par mazajām un nepopulārajām partijām nav vērts balsot, jo tādējādi balss tiek izmesta vējā. taču iespējams, ja cilvēki samestos kopā un par tām mazajām arī vienreiz nobalsotu, tas varētu veidot lielas izmaiņas. bet tas ir tikai mans matemātiski vēl nepamatotais un neprofesionālais viedoklītis.
es neticu nevienam no politiķiem. es neticu nevienas partijas solījumiem. un centos izvēlēties mazāko ļaunumu. esmu kļūdījusies iepriekšējās vēlēšanās. un arī šoreiz neesmu droša par to vai esmu atbalstījusi un cerības likusi uz pareizajiem cilvēkiem.
skatos LTV1 tiešraidi no brīvības pieminekļa un ar pusaizmiegtām acīm kā šausmu filmu skatos kas būs tālāk. vai masu skatu dalībnieki izdzīvos, vai galvenie varoņi tiks atkal notraipīti un kā tas izskatīsies kopumā.
un ar mazu skepsi gaidu kad atkal kūtros latviešus par viņu izvēli noliks "lielie gudrie" eksperti, kas, lai arī kas notiktu, vienmēr atradīs nievājošus izteikumus.
starp citu, ja šī LTV1 tiešraide no brīvības pieminekļa tiešām kļūs par tradīciju, kā viņi sola, būs patiešām jauki. ir labi, ka cilvēkiem tiek dota iespēja izteikties tiešajā ēterā, bez cenzūras. cepums LTV par ideju!

lai arī kāds galu beigās būtu iznākums, es tomēr mazliet naivi un bērnišķīgi ceru, ka beidzot Latvijā būs izmaiņas, kas darīs visus laimīgus.
lai plaukst un zeļ un ilgi dzīvo mana un mūsu mazā, mīļā Latvija! es par viņu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru