15.11.19

Paštaisīts Dezodorants


Nepieciešams:

  • 2 daļas soda,
  • 2 daļas kartupeļu ciete,
  • 3 daļas kokosriekstu eļļa
+ traucņš dezodorantam (Var izmantot kādu silikona formiņu, izlietotu dezodoranta trauciņu, burciņu vai jebkuru sev ērtu taruku. Es izmantoju tukšu mērces trauciņu no suši līdzņemšanai.)
+ trauks sajaukšanai (izmantoju tasīti).

Pagatavošana:

  1. Kokosriekstu eļļu izkausē. Vasarā, vai , ja eļļa glabājas siltā vietā šo soli iespējams var arī izlaist, jo eļļa kūst jau 24°C temperatūrā. Šoreiz kausēju mikroviļņu krāsnī, bet var kausēt arī ūdens peldē uz plīts.
  2. Izkausētajai eļļai pievieno cieti un sodu.
  3. Visu labi samaisa un lej formiņā.
  4. Liek sastingt uz dažām stundām ledusskapī (manējais paspēja sacietēt kādās divās).
  5. Dezodorantu var izņemt no formiņas un lietot līdzīgi kā ziepes (tā daru es). Var smērēt arī ar pirkstiem padusē, šāda metode noteikti būs jāizmanto, ja dezodorantu pagatavo burkā. Visērtāk izmantot tukšu dezodoranta trauciņu.
  6. Glabāju dezodorantu ledusskapī. Istabas temperatūrā tas var kļūt pārāk mīksts, kokosriekstu eļļas kušanas temperatūras dēļ. Taču, ja tiek smērēts ar roku no burciņas, tā pat varētu būt priekšrocība.
! Proporcijas nemainās, bet daudzums ir atkarīgs no izvēlētā lietošanas veida un uzglabāšanas trauka.
Es izmantoju 10 gramus sodas, jeb 2 tējkarotes, tik pat kartupeļu cietes un 15 gramus, jeb 3 tējkarotes kokosriekstu eļļas. Taču es izmantoju arī ļoti nelielu trauku uzglabāšanai. Tāpēc vispirms vajadzētu saprast, cik ietilpīgs trauks izvēlēts. 
+ Pēc izvēles un patikas var pievienot arī dažus pilienus ēteriskās eļļas.

Kāpēc man patīk šis dezodorants?
Tas ir viegli, ātri un lēti pagatavojams. 
Es zinu katru sastāvdaļu tajā un tās visas ir lietojamas uzturā. Es tās izņemu no sava virtuves skapīša un izmantošu nākamajā reizē, kad būs kas gards jāgatavo. Esmu droša, ka manā organismā nenonāks lērums kaitīgu vielu.
Tas strādā. Jā, tas nav antiperspirants un neaptur svīšanu, bet tas neintralizē nepatīkamo sviedru smaku. Lai gan es iesaku to lietot katru dienu, taču mana pieredze rāda, ka tas darbojas ilgāk. Varbūt pat visas 48h, bet tas katram jāpārbauda pašam.
Šoreiz, ņemot ārā no trauciņa, mans
dezodorants saplīsa, bet tas
kvalitāti nemaina un lietošanu
neietekmē.

Šī dezodoranta mīnusi? 
Jā tādi ir.
Galvenais mīnuss- tas kož pēc skūšanās. Tāpēc, ka sastāvā ir soda. Runā, ka pret šādu "košanu" palīdz , ja padusē pirms tam iesmērē kokosriekstu eļļu. Neesmu pārbaudījusi un negarantēju, ka tā ir taisnība.
Vēl viens mīnuss- šī dezodoranta sastāvā ir soda, kas jūtīgiem cilvēkiem var izraisīt nepatīkamas sajūtas. Tas katram jāmēģina pašam. Es sevi pieskaitu pie jūtīgiem cilvēkiem, bet kodīgas sajūtas ir tikai pēc skūšanās. Ja tomēr ir kādas ādas reakcijas, uzreiz pārtrauciet dezodoranta lietošanu, noskalojiet ādu, konsultējieties ar mediķiem un turpmāk izvēlieties citu recepti vai citu dezodorantu.
Šis dezodorants , ja tiek uzklāts pārāk daudz, birst un ir redzams padusēs. Šo var risināt viegli noslaukot atlikumu ar salveti.

Vēl viena lieta, kuru neesmu pārbaudījusi- vai dezodorants atstāj pleķus uz balta apģērba. ikdienā daudz valkāju melno un izskatās, ka tas netiek ietekmēts. Par balto nemācēšu komentēt, bet, ja jums ir pieredze, droši dalieties ar to komentāros.

1 komentārs:

  1. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst