17.07.10

sestdiena, 17. jūlijs



pirmais kurss jau kādu laiku veiksmīgi pabeigts. atvieglojums. un pienācis laiks uzkrāt spēkus nākamajam skolas gadam.

karstums Rīgā ir neizturams. tāpēc biju devusies uz nedēļu padzīvot vēja pilsētā. diemžēl, arī šajā vietā bija karsti. un vējš nez kur noklīdis.
par spīti karstajam laikam, man bija kolosāla nedēļa. satiku sen nesatiktus cilvēkus. aizdomājos par pareizām un nepareizām izvēlēm. un es nekad nenoskaidrošu vai, ja būtu izvēlējusies darīt kaut ko savādāk, būtu bijis labāk.
nožēloju vien to, ka tika uzņemtas tik maz fotogrāfijas. taču reizēm vajag izdzīvot mirkli, nevis censties to iemūžināt. taču šis tas tomēr tika noķerts. ne gluži Liepājā, bet Grobiņā un tās apkārtnē.
mani vēl jo projām fascinē vēja ģeneratori. un saulrieta laikā tie izskatās īpaši iespaidīgi.
tur pat netālu no ģeneratoriem atrodams diezgan spocīgs skats- pāris kokos sasēdušies vismaz divdesmit četri stārķi.
satiku ne tikai dažādus cilvēkus, bet arī dažādus dzīvniekus. tā, kā mans kāmītis nesen ir pārstājis dzīvot, nolēmu, ka vēlos jaunu mājdzīvnieku- suni. žēl, ka nav vietas viņam un nezinu vai varu to atļauties, kā arī šaubos par to vai man pietiks enerģijas dzīvnieciņu aprūpēt. apskatot dažādās suņu šķirnes secināju, ka, jā, arī dzīvnieki, tāpat kā cilvēki, piedzimst katrs ar savu mentalitāti, kas katras šķirnes suņiem ir atšķirīga. mani favorīti vēl jo projām ir dalmācieši, kaut arī dzīvē ar nevienu vēl nav nācies iepazīties.

kopumā pat ļoti izdevusies nedēļa. turpinām baudīt vasaras priekus un priecāties par karstumu, jo tuvākajās dienās solās kļūt vēsāks.

P.S. raksts tapis par godu Artai! viņai arī īpašais paldies par manis izklaidēšanu gan dienās, gan naktīs!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru