17.03.11

ceturtdiena, 17. marts

tabak.jpgvisu cieņu tiem šoferiem, kuri savu automašīnu logos iekar WUNDERBAUMu ar pusnolaistu celefāna apvalku, bet es viņus nesaprotu.



vai tiešām, ja šī eglīte netiek izģērbta līdz galam, tas kaut ko maina? paildzina tās mūžu? par cik?
nezinu vai tas ir to vērts. skats ir diezgan neestētisks.

var jau būt, ka galējas ekonomijas gadījumā šāds izmisīgs solis ir pieļaujams. tomēr, ja tā darītu es, tad paslēptu šo brīnumkoku kaut kur, kur tas nebūtu uzkrītoši redzams visiem pasažieriem un arī man prettī braucošajiem cilvēkiem.

karināt automašīnas logā puskailu eglīti ir tāpat kā mīlēties ar pusapģērbtu meiteni ( neesmu mēģinājusi, bet man rodas tāda asociācija). no sērijas "krūtis apskatīsim un aptaustīsim pēc tam". nu kāpēc gan neizmantot pilnu servisu uzreiz!?

naudas taupīšanas nolūkos var arī nelikt nekādus smaržinātājus mašīnā. izskatīsies labāk.
bet, ja tomēr nu TĀ smird, tad var nopirkt lēto, izpūšamo atsvaidzinātāju un turēt zem sēdekļa. pie reizes tas var arī darboties kā līdzeklis ko iepūst sejā uzmācīgiem policistiem, ielenēm vai garāmgājējiem.


VANBERLO - AMBIPUR. 1ja vaina ir tajā, ka smaržo pārāk stipri, tad esmu dzirdējusi par alternatīviem gaisa atsvaidzinātājiem, kuru smaržas līmeni var regulēt.

vienvārdsakot, nu lūdzu, noraujiet tos celefānus un izmetiet atkritumos, kur tiem vajadzētu būt.
vai arī turpiniet braukāt ar pusizģērbtiem WUNDERBAUMiem un es turpināšu nesaprast.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru