15.03.11

otrdiena, 15. marts

jau sen zināms, ka otrdienas nav manas laimīgās dienas.
bez iemesla. tā vienkārši notiek.

pēdējā laikā, jo īpaši šodien, ir spēcīga vēlme pēc vientulības.
ar aptuveni divām brīvām, vientulīgām dienām man pilnīgi pietiktu.

pirmās dienas pirmo daļu pavadītu klusumā guļot.
otrajā dienas pusē skaļi klausītos mūziku, dejotu pie spoguļa, lēkātu un iespējams pat sakārtotu dzīvokli.
vakarā ietu vannā, bet pirms gulētiešanas, ēdot saldējumu, skatītos kādu jēlu amerikāņu filmu un raudātu tai līdzi.

otrajā dienā... es baudītu vientulību. klausītos relaksējošu mūziku un lasītu grāmatu.

un, un, un... un ko tik es nedarītu...


balodis (pigeon)

un es ļoti, ļoti, ļoti, ļoti gribu vasaru. lai pazūd ledus un sniegs, un dubļi.

visvairāk par visu es tomēr gribu klusumu!
apklustiet, lūdzu, Jūs no blakus istabas! man ir apnicis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru