20.04.11

trešdiena, 20. aprīlis

šodien ir gada 110. diena, bet līdz gada beigām atlikušas 255 dienas.

šajā dienā pirms 122 gadiem piedzima Ādolfs Hitlers.
Daudz laimes!

tikai 101 gadu pēc viņa, šajā pašā dienā piedzimu es.
Hitlers esot dzimis agri no rīta, ap pulkstens pusseptiņiem. es piedzimu agrāk- 4:55.

otrā pilngadība sasniegta! forši.
tagad varu alkoholu ne tikai pirkt, bet arī lietot. un drīkstu iet uz klubiem uz kuriem es tāpat neeju.

laikam kļūstu veca. šī dzimšanas diena mani nemaz neaizrauj un es turpinu saņemt aizvien  jaunus nepatīkamus pārsteigumus.

cerot saņemt arī patīkamus pārsteigumus un sagaidīt labo feju, kas izceps šokolādes torti vai vismaz atnesīs nepieciešamās sastāvdaļas, lai pati varu tādu izcept un uzrīkos ballīti. ha hā, bērna naivums manī ir nezūdošs, lai arī cik veca es kļūtu.

un dienas noskaņai dziesma, kuru katru gadu klausos dzimšanas dienā

paldies, ka izlasīji! Jauku dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru