02.05.11

pirmdiena, 2. maijs

es te tā sēdēju un iedomājos, ka varbūt tomēr arī šādā veidā var atrast kādu, kas palīdzēs.. var jau būt, ka arī nē, bet es tomēr mēģināšu. jo kas neriskē, tas nevinnē.

man skola uzdevusi uzdevumu izveidot īsfilmu. tāpēc...
es plānoju pavisam, pavisam tuvā laikā uzņemt eksperimentālo īsfilmu, kuras nosaukums, vismaz pagaidām, ir "Zobu bisrte".
īsumā tas ir stāsts par čalīti, kurš izšķīries no meitenes un katru reizi ejot tīrīt zobus atceras viņu.

lai scenārijs, kurš jau ir uzrakstīts,tiktu īstenots, man nepieciešams:

1. filmēšanas vieta:
* vannas istaba, kurā ir izlietne virs kuras ir spogulis. vēlams plaša un gaiša.
* guļamistaba, kurā ir divguļamā gulta. nu tāda parasta guļamistaba. liela un gaiša.
telpas var atrasties jebkur. tomēr, vēlams būtu Rīgā. nepieciešamas tās būs aptuveni 1-3 dienas. man nav ne jausmas cik daudz laika vajadzēs, lai visu safilmētu, tomēr man šķiet, ka ja labi vajag, esmu spējīga visu paveikt vienā pašā dienā. bet var gadīties, ka arī nē... tāpēc rezervīte.

maksāt esmu spējīga aptuveni neko, bet par to vēl var mazliet parunāt.. varbūt kādu cepumu tomēr varu atļauties.

2. aktieri:
* puisis. aptuveni 20- 15 gadus vecs. vēlams tumšmatis. protams, izskatīgs.
* meitene. gaišmate, bet var arī nebūt gaišmate. ap 20 gadiem. viņai mazāk būs jāfilmējas, lai neteiktu, ka pavisam maz.

nekāds tuvāks kontakts par apskaušanos un sabučošanos nav abiem scenārijā paredzēts.
iepriekšējā pieredze nav nepieciešama.

ideālajā variantā, es gribētu lai aktieri ir no tās pašas pilsētas, kurā atradīsies telpas. tātad vēlams no Rīgas, bet iespējams, ka es to vēl precizēšu.

ar samaksu aktieriem tas pats, kas par telpām..


es tomēr ceru, ka Latvijā vēl ir labi cilvēki, kas gatavi palīdzēt...

brīvprātīgos lūdzu pieteikties uz epastu BbubisS@gmail.com , pielikumā pievienojot telpu foto, ja esiet gatavs piedāvāt telpas vai savu, ja gribi būt aktieris!

mazliet naivi, bet tomēr.. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru