23.05.11

pirmdiena, 23. maijs

 kādreiz katru nedēļu noskatījos vismaz vienu filmu. reizēm divas filmas dienā. šī mēneša sākumā atjēdzos, ka ļoōooooōti sen (kādu gadu) neesmu skatījusies filmas un sekojusi līdzi filmu jaunumiem, tāpēc cenšos atgūt iekavēto.
esmu paguvusi noskatīties komēdijas- The Bounty Hunter, Grown Ups un vēl šādas tādas.
Tomēr pagājušās nedēļas top pirmajā vietā lieku No Strings Attached, kuru nu pat beidzu skatīties.


Reti kura filma mani spēj sasmīdināt. Bet tikai dažas nesaraudināt.
Pēdējo reizi, ja pareizi atceros, smējos, kad skatījos filmu All About Steve. Tā bija patiešām stulba filma.
Taču No Strings Attached nebija tik ļoti stulba (es labprāt teiktu, ka nebija stulba vispār, bet mazliet bija gan) un tomēr sasmīdināja mani. Cerēju arī, ka nesaraudinās, taču es apraudājos. Tikai mazliet. Tikai vienā epizodītē. Es laikam vnk esmu pinkšķe.

Man patika. Tāda pozitīva sajūta pēc noskatīšanās. protams, protams, filmai ir salkani laimīgas beigas, bet tieši to es šovakar (oi, laboju) šonakt visvairāk vēlējos redzēt.

un tas gājiens ar burkāniem puķu vietā... :) mīļi. man ar tā sagribējās.

tomēr Natālija Portmane jocīgi tēloja piedzērušos. bija filmā tāds kāpiens lejā pa kāpnēm. man šķiet, ka nesanāca ticami. bet smieklīgi.

Nākamā manā sarakstā būs mazliet nopietnāka filma. Iespējams.

1 komentārs:

  1. atru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība šeit
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    Mrs Vanessa

    AtbildētDzēst