09.05.11

pirmdiena, 9. maijs

vai nu man ir dīvaini kaimiņi vai šopavasar modē nākusi publiska izgulēšanās.
vakar ap septiņiem no rīta pieķēru vienu no kaimiņiem guļam uz piemājas soliņa. kad ap astoņiem nolēmu atgriezties, lai nofotografētu viņu, šis jau bija pazudis.
šodien pēcpusdienā iztraucēju miegu vēl vienam kaimiņam, kurš nolēmis izgulēties manā kāpņutelpā.
tas ir viņš (nu tajā bildē augšā)!
fotografēju caur durvju actiņu, jo bija bail, ka mani pieķers. izskatījās, ka viņa miegs diez ko ciešs nav. kā nekā man vēl ar viņu kādu laiciņu jādzīvo vienā mājā. negribās, lai manā virzienā tiktu mesti lamuvārdi un lāsti.

ja satikšu vēl kādu publiski guļošu kaimiņu, iespējams pati pievienošos jaunajai kustībai. nevar taču atpalikt no modes! un, ja gadās mani redzēt publiski guļošu, tad nekautrējies- pievienojies!

P.S. vēl šodien atkal sanāca braukt ar šoferi, kurš mani iedvesmoja rakstam par wunderbaumiem. arī viņš nu ir saņēmies un logā iekāris divus kailus gaisa atsvaidzinātājus. cepums viņam par to! sīkums, bet patīkami. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru