31.05.11

otrdiena, 31. maijs

atpakaļ realitātē.

nedēļu padzīvoju ilūzijā, ka esmu otrajā pasaules karā, Normandijā. ierakumi, karavīri, šaušana, līķu kalni, salūzusi lidmašīna, sprādzieni, dūmi, putekļi, ugunis... viss kā nākas.

par šādu iespēju, vērot kā tiek uzņemta korejiešu filma "My Way" un pavisam mazliet palīdzēt tai tapt, jāpateicas Film Angels Studio. man tā bija pirmā pieredzīte filmēšanas laukumā.

pa šo laiku sanāca šo to pārdomāt, bet ko izdomāju, es neteikšu. pateikšu tikai to, ka man patika. pat ļoti. ļoti, ļoti.

atgriešanās mājās ir mazliet sāpīga. jau tagad pietrūkst jūra, ēdiens un atmosfēra kopumā..

svarīgi ir nevis tas, ko tu zaudē, bet gan tas, ko tu iegūsti.
šis pagaidām tiks uzskatīts par lielu ieguvumu. un es gribu, gribu, gribu atpakaļ! lai uzzinātu vēl, vēl un vēl.

1 komentārs:

  1. atru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība šeit
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    Mrs Vanessa

    AtbildētDzēst