10.06.11

piektdiena, 10. jūnijs

sanāca piedalīties vēl vienā projektā.

šoreiz krievu seriālā "Apgabala drāmas teātris" biju masu skatu dalībniece.
seriāls būšot četrās sērijās un darbība risinās ap četrdesmitajiem gadiem, kad tuvojas Staļina septiņdesmitā dzimšanas diena.

atkal bija interesanti. paskatījos kā filmē Krievi. daudz no Korejiešiem tas neatšķīrās, tomēr šis tas atšķīrās gan- baroja švakāk, bāze arī tāda necilāka un masu skatu dalībnieku mazāk. laikam budžeta dēļ tas viss tā. cilvēkus tur arī pamatīgi nomoka. darba diena no astoņiem rītā līdz vienpadsmitiem vakarā. korejieši spīdzināja tikai līdz desmitiem.
sapratu, ka būt par runneri ir interesantāk, jo tad ir ko darīt arī tad, kad netiek filmēts. masu skatu dalībniekiem tāda nīkšana un gaidīšana visu dienu vien sanāk.

pārsteigums bija tas, ka man pat samaksāja, kaut arī biju pieteikusies kā brīvprātīgais bez maksas palīdzēt. alga gan tāda niecīga un esot tā kā atlīdzība par to, ka ļauju kadrus, kuros esmu redzama, izmantot filmā. nopelnīju veselu latu! laikam mans pirmais oficiāli nopelnītais lats. ar to pat ceļam nepietiek un es vienalga ļoti priecājos un esmu pateicīga.

nu ir "āķis lūpā" un gribas palīdzēt tapt vēl kādam projektam. tāds patīkams nogurums un sajūta, ka esmu bijusi kaut kam derīga un tajā pašā laikā guvusi jaunu pieredzi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru