27.06.11

svētdiena, 26. jūnijs

nez kāpēc no rīta domāju, ka ir pirmdiena. es arī visu atlikušo dienu būtu domājusi, ka ir pirmdiena, tomēr baznīcas zvani atgrieza mani realitātē. es vēl paspēju padomāt, ka tūristi atkal muļķojas baznīcas tornī, bet, kad zvanīšana nerimās nesapratu kāpēc pirmdienā jāzvana baznīca.. un galu galā, nepagāja ne pusstunda līdz man pieleca.


vakar vakarā ar suni aizgājām līdz Iecavas upītei. mēs šad un tad tā darām. kādu brīdi tur pasēžot, ieraudzīju, ka pa upi kaut kas peld. pret straumi. tātad dzīvs. šis kaut kas maz sākumā izskatījās pēc čūskas. galva pitonu atgādināja. tomēr nevarēju saskatīt čūskas asti. tās nebija. tad padomāju, ka tā ir kāda ķirzaka. turpināju vērot radījumu. tas appeldēja loku pa upi. brīdi pat likās, ka tas skatās uz mani. tad es sāku kāpties atpakaļ. vēlāk radījums atkal uzgrieza man muguru. tad itkā no ūdens parādījās ķermenis, kas mazliet atgādināja suni. radījums sāka kaut ko plosīties pa ūdeni. mans suns rēja. es nobijos. abi ar Lotāru pametām upes krastu. un kādu laiku tur vairs nerādīsimies.
pirmais variants pēc aiziešanas mājās bija, ka esmu redzējusi Iecavas upes briesmoni.
otrais variants, kas varētu būt tuvāks patiesībai, ka tā bija ūdensžurka, taču tās savos izmēros esot tikai 15-20cm garas un sverot līdz 200 gramiem. tā nebija ūdens žurka. tas bija kas lielāks.
arī bebrs tas nevarēja būt. radījums bija par mazu lai būtu bebrs.
man iešāvās prātā, ka tas varētu būt krokodils. tomēr daži saka, ka arī tā nevar būt taisnība.
tad visticamāk tas bija ūdrs vai ondatra.
vajadzētu radījumu vēlreiz satikt, lai pajautātu kas viņš ir. tomēr man tik ļoti bail no savvaļas zvēriem un kukaiņiem, ka es labāk palikšu pie savām fantāzijām par upes briesmoni.

šorīt manu suni "sabučoja" kaķene. uz ielas stāvēja mazs, melns kaķēns. Lotārs gāja ar viņu iepazīties. te pēkšņi nez no kurienes uzradās pelēka kaķene un ar enerģiskām ķepu kustībām un izdvešot skaņas šādas: "kš, kš, kš, kš, kš" metās virsū Lotāram, pēc tam rudam kaķim, kas stāvēja malā, pēc tam iedzina savu mazuli pagrabā un atkal metās virsū Lotāram. apkrita viņam ap kaklu un bučojās. tomēr Lotāram šādas uzbāzīgas citas sugas sievietes nešķiet simpātiskas, tāpēc viņš iekaucās un mēģināja no kaķenes atbrīvoties, cenšoties nenodarīt viņai sāpes.
ak šīs sievietes. ko tik viņas nav gatavas darīt bērnu dēļ. pat atrast viņiem citas sugas tēvu...

vakarā mana māsa entuziasma pilna gāja meklēt upes briesmoni. viņa neko neredzēja un apgalvo, ka es to stāstu esot izdomājusi. iespējams. tā pat kā visus citus savus stāstus.

tā pat kā citas dienas arī šodien skatos filmas. no rīta The Greatest (2009) ( esmu iemīlējusies filmas galvenajā aktrisē un bija interesanti skatīties kā Džeimss Bonds raud.),
pēcpusdienā - Role Models (2008) (filma par to kā bērni mācās no pieaugušajiem, bet pieaugušie no bērniem),
 bet tulīt skatīšos Charlie Barlett (2007) un ceru, ka būs interesanta dramatiskā komēdija.

rīt solās būt vēl viena interesanta diena! Jūs par to noteikti vēl dzirdēsiet! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru