20.06.11

pirmdiena, 20. jūnijs

principu diena.
rīkojos pretēji saviem principiem lūdzot, lai principiālis rīkojas pret saviem principiem. man šķiet, ka es to nedaru naudas dēļ. es ceru, ka šādi būšu izdarījusi vienu labu darbiņu citu labā.
naivi? nu tāda es esmu!

Laiks dziesmiņai!
un turpinam ierakstu blogā...

pirmo reizi mūžā zvanīju sekretārei, lai sarunātu tikšanos ar viņas priekšnieku. sajūta, ka satikšu ĻOOOOTI svarīgu cilvēku.
man gan nepatīk sekretāres. es gribētu būt svarīga, kad izaugšu liela. tomēr es savā svarīgumā gribētu varēt tikt galā ar visu pati.

nav labi iesākt nedēļu ar aliņu rokās. nav labi dzert aliņu dienas vidū. šodien pārkāpšu arī šos savus principus.

Man likās, ka laimīgs ir tas, kurš neklausās citos.
Jānis man oponēja un teica, ka "laimīgs ir tas, kas ir laimīgs".

Lai notiek! šo dienu dzīvošu principā bez principiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru