01.10.11

sestdiena, 1. oktobris

viss sākās ar to, ka gāju gulēt. un pirms gulēt iešanas man šad un tad uznāk domājamais, kad es mēģinu izdomāt ko un kā varētu kādreiz izdarīt. lielākā daļa no domām par neko vairāk kā domām nekļūst, bet dažās realizējas.
tā nu es kārtējo vakaru domāju, domāju un izdomāju, ka gribu blondus matus. piecēlos, ieslēdzu gaismu un skatījos spogulī. nevarēju saprast vai man piestāvēs, vai nepiestāvēs.. pēc kā tas varētu izskatīties un vai es to tiešām gribu. un es nogriezu īsus blondus matus, jo tikai gribēju zināt kā tas izskatīsies.

patiesībā, nē! tā tas būtu bijis, ja es nebūtu atcerējusies par veco, labo draudzeni TAAZ. viss ir pavisam vienkārši, ar pāris soļu palīdzību reģistrējies un pielaiko frizūras, kosmētiku, brilles, acu krāsu vai izvēlēties kādu no jau izveidotajiem stiliem. un tas viss par baltu velti.
es mazliet pamuļķojos ar frizūrām un kosmētikas brīnumus liku mierā. izrādās, ka man mati vispār nepiestāv.
viens mīnuss tam visam ir. viss izskatās diezgan mākslīgs- gan mati, gan kosmētika. tomēr aptuvenu priekšstatu par to, kā tas varētu izskatīties dzīvē, var gūt.
pamēģini un Tu noteikti aizrausies.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru