23.02.11

cilvēki man apkārt runā

un es klausos. atceros. pierakstu. man patīk.

J. Borgs ir teicis:
  • "pretēji dabai un tās iztēlei, mēs esam nožēlojams purkšķītis"
  • "likumu neievērošana var novest pie mākslas darba"
  • "kā muša ķīselī"
  • "vairojamā glāze"
  • "kakains nesmukums"
  • "klusēju kā melleņu ķīselis"
  • "ne tikai šis tas saslienas gaisā, bet arī cilvēks pats"
  • "gurni tā kā tādam govs lopam"

S. Veinberga:
  • "tas nu gan ir galvā skādēts"
  • "viņš būtu laimīgs televizoriņš, ja viņam būtu saziņa"
  • "aktīvam būt ir cool"

N. Gūtmanis:
  • "esmu veikls kā caureja"

J. Duļevska:
  • "tas ir nežēlīgi. bet tāda ir dzīve. un dzīve ir skaista"

mana māsa:
  • "jūs esiet pārāk lieli, lai visu saprastu"

  •  "kāds tev stipri pieskārās pie vaiga"

un kopā ar dažādiem cilvēkiem esam nonākuši pie atziņām:
  • ir lietas, kas nemainās. tās ir lietas. un cilvēki.
  • ja tas tā ir, tad nevar būt, ka tā nav

P.S. labākais, ko šodien un jebkad esmu lasījusi ir rakstīts Sandras Veinbergas grāmatā "Masmediji":
"Entropija komunikatīvajā procesā var radīt problēmas, tāpēc entropiskus ziņojumus mēdz pārveidot par redundantiem ar nivelēšanas procesa palīdzību. Tos pārvērš konvenciālos vēstījumos, kas ir saprotami un akceptējami gandrīz visiem recipientiem".
pirms pāris mēnešiem man nebūti bijusi ne mazāka nojausma, kas rakstīts šajā svešvārdu savirknējumā. un šodien man par to ir liels prieks. es saprotu.
sanāca entropiski.

    2 komentāri: