23.02.11

trešdiena, 23. februāris

atceries? nē? es arī šo to esmu aizmirsusi.
vakar pildīju uzdevumu, kura mērķis bija atsaukt atmiņā bērnībā piedzīvoto. un pagātnē vispār. bet mana pagātne ir tik nesena, ka uzdevums saistās ar bērnību.

vai ir kaut kas, kāda lieta, ieradums vai īpašība, kas tevī saglabājusies kopš bērnības? 
manā gultā vēl joprojām guļ mana mīļākā mīkstā mantiņa- zaķītis, kura vārds ir Sauleszaķis.
man vēl joprojām patīk kinder olas. pirmkārt tāpēc, ka man garšo šokolāde, otrkārt- tajā iekšā ir pārsteigums. iespējams tas ir vienīgais pārsteigums, kurš man patīk, jo tas nekad nav bijis nepatīkams.
un es vēl joprojām negribu izaugt liela.

vai tu atceries par ko vēlējies kļūt bērnībā?
es gribēju būt šuvēja, gleznotāja, balerīna... šīs bija nopietnākās vēlēšanās. kāpēc šīs vēlmes mainījās? kas notika? es laikam tomēr augu. kaut arī apņēmos nekad neizaugt...
 
no kā tu visvairāk baidījies bērnībā?
no tumsas. un dīvainiem trokšņiem. reizēm likās, ka apkārt kāds čabinās. tādos brīžos es slēpos zem segas un likās, ka tā ir drošākā vieta pasaulē...









kas bija tava mīļākā dziesma bērnībā?
   es nezinu vai mīļākā, bet šī man bija mīļa.  tā bija kasetē, kuru man uzdāvināja tētis. vai arī tā bija viņa kasete, kuru es klausījos. kaut kādā veidā šī dziesma saistās arī ar tēti. bet detaļas neatceros.




par ko strīdējies ar vienaudžiem? kāda bija pirmā diena bērnudārzā? kāda pirmā diena skolā?
atceries, kad viss bija tik liels, bet problēmas bija tik mazas? tagad šķiet, ka pasaule sarāvusies, bet problēmas izaugušas.


Atmiņu ir daudz. un ir ļoti daudz lietu, kuras neatceros.

runā, ka lietas, ko cilvēks nevar izdarīt, viņš nemaz negrib, jo ir iespējams paveikt it visu. un tomēr es neatceros. var būt, ka tā pat ir labāk un izdevīgāk.

paskaties uz pasauli ar bērna acīm!

2 komentāri:

  1. Hmmm... Manā prātā slikto atmiņu vairāk kā labo. Kāpēc? tāpēc ka es negribu atkārtoti tikt sāpināts tādā veidā kā tas ir noticis. Tāpēc es atceros slikto, lai tas vairs neatkārtotos...

    AtbildētDzēst
  2. Heh, es bērnībā ļoti baidījos no tiltiem, bet tagad mācos tos būvēt! :D

    AtbildētDzēst